neděle 16. srpna 2015

je to tady...


....co? Krásné ochlazení po letní bouřce. Najednou vše vypadá jinak. Barvy na květinách jsou pestřejší a motýlci poletují veseleji. Lehčeji se prostě dýchá a pohybuje. Vlastně,  dá se říci, že slunce nás potěší, déšť nás osvěží, vítr nás povzbudí, sníh nás rozradostní. Ve skutečnosti neexistuje špatné počasí, jsou jen různé druhy dobrého počasí.
 
Kdyby se občas počasí nezměnilo, polovina lidí by si neměla o čem povídat.
Jules Romains
 
 
Mám radost i z okrasných dýní. Už jsem ani nedoufala, že se letos něco urodí.
Změna počasí jim udělá dobře a půjdou do krásných tvarů a barev.

 
Dnes je neděle, tak odpočíváme a užíváme dnešního ochlazení. Dostala jsem chuť na dobrou kávičku... tak jsme po obědě udělali domácí capuccino. Jako z pravé kavárny, že?!
 
 
Já bez tebe, to je jako káva bez cukru.....
citát pro dnešní den!

 
jde to i bez drahého kávovaru...
 
Na výrobu domácího capuccina budeme potřebovat kávu a plnotučné mléko. Nejdříve připravíme espreso a potom ohřejeme půl hrnku mléka.  Až začne mléko vařit vezměte metlu a vypracujte pěnu.
Kávu nalijte do oblíbeného hrníčku do 2/3, zbytek dolijte mléčnou pěnou. Pěnu můžeme posypat například skořicí. Ještě by to chtělo nějakou buchtičku...
Já prostě miluji kávu na všechny způsoby.
 
Before and After :) #MrCoffee #Coffee #Quotes #Love Best Coffee in Australia - http://www.kangabulletin.com/espresso-point-australia #espress #australia #lavazza #sale
Krásný nový den!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat