sobota 29. srpna 2015

Svatební...

...den je pro každou nevěstu nejkrásnějším dnem. Tento den se cítí  jako princezna, jako ta jediná na světe....krásná a jedinečná. Je to její den! Bere si za muže svého pana Darcyho a chce být pro něho jediná. Potřebuje cítit jen jeho lásku a uznání a na oplátku chce dělat svého muže celý život šťastným.
I když si oba během společného života projdou čímkoliv, tento svatební den bude vždy krásná připomínka jejich lásky.
 
Jdi s tím, kdo Tě miluje.
Victor Hugo
 
 
Dnes jsem fotila svatební květinovou výzdobu, kterou tvořila moje sestra a ihned jsem zavzpomínala na svůj svatební den a na své pocity. Pocity byly silné, protože místo této svatby je stejné, jen v jiném...starším roce.
Svatební den je konec svobody, už není já a ty, ale my.  Konec je jen začátek něčeho nového.
 Jen se nebát vykročit, protože dveře ke štěstí nejsou zamčené, jen je otevřít. A to oni se určitě nebojí!
 

Krása je potřebná na svatbu, láska na každý den.
Finské přísloví
 
 
Neber si někoho, s kým můžeš žít, ale vyber si toho, bez koho žít nemůžeš.
neznámý autor
 

Kdyby se mužům dostávalo manželek, jaké si zaslouží, měli by pekelně těžký život.
Oscar Wilde


Před svatbou měj oči otevřené, po svatbě je napůl přivři.
Benjamin Franklin


V manželství je třeba se někdy přít, neboť tak se vzájemně o sobě něco dozvíme.
Johan Wolfgang von Goethe

 
 Manželství je věda.
Honoré de Balzac
 
 
Kouzlo štěstí nespočívá v bohatství, ani v kráse, ale v harmonii dvou srdcí, která patří k sobě.
Krásný nový den!
Petra

3 komentáře:

  1. Tak to je nádhera! Katka je moc šikovná!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je šikovná i nádhera! Hned bych se znovu vdávala....co říkáš?!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se spíš těším na svatbu našich dětí - tu svou jsem ráda, že ji mám za sebou...:-))

    OdpovědětVymazat