sobota 1. srpna 2015

teplý vítr

 
Mám ráda, když fouká teplý vítr - vše krásně poletuje a teplý vítr na tváři hřeje.
Dnes začíná nový měsíc, srpen, už mi prázdniny, tedy dny volna, utíkají...
Každý má své oblíbené místo v místě, kde žije. Moje místečko je zámecký park. Když byly holky malé, najela jsem kolem parku tisíce kilometrů, jen aby děvčata na chvíli usnuly a já mohla odpočívat  jen tak v tichu na lavičce. 
Právě hodiny odbíjely poledne a já stiskla poslední snímek dnešního slunečného a větrného dne.
Kde jinde....než v krásném zámeckém parku!
 

V srpnu-li máš hojně slunečnosti, budeš mít vína dosti.
 

I když ze strnišť občas fučí, horko nás přece jen mučí.
 
 
 V srpnu když půlnoční vítr věje, bez deště slunéčko hřeje.

 
 Když srpen z počátku hřeje, ledový vítr v zimě dlouho věje.
 
 
Krásný nový den!
Petra
 

Žádné komentáře:

Okomentovat