pondělí 17. srpna 2015

letní šaty


Krásný nový den!
Jako každé ráno jsem se oblékla do trička a kraťasů a vyrazila na nákup. Po zabouchnutí vchodových dveří jsem ihned věděla, že moje oblečení je velmi nedostačující. Byla mi zima!  
Po dvou měsících teplotních rekordů jsme padli do teplot podzimu.  A já si uvědomila, že jsem na sobě neměla dlouhý rukáv skoro dva měsíce. Prostě krásné teplé léto jsme měli. Co si více přát!
Jen ty letní šaty ve skříni jsem na sobě neměla a asi mít už nebudu. Prostě nebyla příležitost.
 
Hned se mi vybavila říkanka od Jana Aldy:
 
Takové krásné šaty,
jako ty je máš,
nažehlené a bez záplaty!
Maminka stále říká: Až...
 
Až budeš veliká,
také je budeš mít!
Těším se nejvíce na jejich knoflíky
a na jejich zlatý třpyt.
 
Příroda se pěkně zbarvuje do jiných barev a fotky vypadají tak nějak jinak. Co říkáte?
 




 
Já vyrážím s dětmi na mech do lesa a už se těším jak nazuji barevné galoše.  
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat