úterý 30. června 2015

Běhám ráda

Krásný den,
dnes už běhá opravdu kdekdo, od studentů přes podnikatele, seniory i po rodiče s kočárky. Na běhání je nejhezčí to, že člověka dokáže dokonale a zcela uvolnit, zbavit ho všech starostí, které ho drtí a svazují mu nohy i ruce.
Běh je pro mě......běhání mi dává radost. Radost z pohybu. Radost z přírody. Radost, že žiji. Běh mi dává svobodu, vyběhnu si kdy a kam chci.
Najednou vím, co s problémy, z ničeho nic vidím nové možnosti.
 
Běží-li člověk po nesprávné cestě, vzdálí se pravdě tím více, čím je schopnější a rychlejší.
Francis Bacon
 
Dnes jsem si koupila jeden ženský časopis a tam byla reklama na běžecké závody.
Tak jsem se zase krásně namotivovala a budu se snažit běhání neflákat.
 
Jediným mým cílem  v letošním roce bylo běžet v Brně NIGHT RUN  - Avon běh 5 km. Existuje řada běhů, které se konají speciálně pro dobrou věc. Třeba Avon běh je podporovaná akce proti  rakovině prsu. Výdělek je pro dobrou věc a to je úžasná věc. Zasportuji si, udělám něco pro sebe a vlastně i pro druhé. Není lepší pocit a ještě to, když máte s kým běžet...................já neběžím sama, ale s člověkem blízkým, běžím i s těmi, kteří tu nemohou z důvodu této nemoci být!
Ve svém srdci takového člověka mám. Pro běh je důležitá motivace.
 
 
Nemůžeš-li létat, běž. Nemůžeš-li běžet, jdi. Nemůžeš-li ani jít, plaz se. Ale ať už děláš cokoli, musíš se neustále pohybovat kupředu. Martin Luther King
 
Jestli jsem někoho nakopla běhání vyzkoušet, zažít překrásný pocit uvolněnosti a svobody a nalezení podstaty sebe sama, tak první běh v červenci je v Mostě. Jen koukněte:
 
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat