pondělí 29. června 2015

Wimbledon

Fanoušci tenisu,
dnes začíná Wimbledon, nejslavnější a nejoblíbenější tenisový turnaj světa.
Ženský titul obhajuje česká světová dvojka Petra Kvitová, která tento grandslamový turnaj dokázala ovládnout ve stejných letech jako Djoković.
Favoritka na finále: Petra Kvitová. Černý kůň: Lucie Šafářová. A pozor na Karolínu Plíškovou!
Tak holky držím palce!
 
Ten kdo řekl, že nezáleží na tom, jestli vyhrajete nebo prohrajete, pravděpodobně prohrál.
Martina Navrátilová

 

 

Jako studentka střední školy jsem měla možnost vidět centrální dvorec live a pro fanynku tenisu, to byl úžasný zážitek. Velmi ráda se každý rok vracím k obrazovce a fandím. Každý zápas je tedy svátek, důvod se zastavit a sednout před televizi (též otevřít vínečko a z plných plic si zakřičet).
 


 
 
Víte, že celkový rozpočet Wimbledonu 2015 byl proti předešlému ročníku navýšen o téměř dva miliony liber (o 7 %) a dosáhl částky 26 750 000  liber. Vítězové dvouher si připíší 1 880 000 liber, což představuje meziroční nárůst o 120 tisíc liber.
 
Pro váš úsměv:
 
Buď sem příště přijdu v kopačkách nebo pozvu Chucka Norrise, aby mi řekl, jak mám na tomhle hrát.
Novak Djoković o modré antuce v Madridu 
 
a ještě jeden .................
Lidé, kteří si mě prohlížejí, mi připomínají diváky na tenise. S tím rozdílem, že jejich hlavy se nepohybují zleva doprava, ale shora dolů.

https://www.youtube.com/watch?v=q_7TPU4Wtd0
 
Pěkný tenisový zážitek!
Petra
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat