pátek 3. července 2015

ach, Richard Gere


Krásné ráno!
Máme tady další slunečné ráno. Víte, co jsem dělala včera večer?
Obdivovala jsem na obrazovce hereckou star Richarda Gere. V televizních novinách ukazovali slavného herce při příjezdu do naší vlasti a já zavzpomínala na jeho nej role. No, tak jsem si stáhla svůj nejoblíbenější film s tímto šedivým krasavcem. Je to film Noci v Rodanthe s Dianou Lane. Na tomto filmu se mi líbí to, že ukazuje život po čtyřicítce, ukazuje, že život nekončí. Spíše naopak.
Jen se v něm musí o štěstí občas trochu víc bojovat. Jde jen o hledání životního štěstí........
to bychom měli všichni a stále.
A dát na první dojem?
Člověk se většinou nemění a první dojem bývá docela pravdivý. Zasahuje do našich životů víc, než jsme ochotni vůbec si připustit. Někdy to může být začátek lásky na celý život, jindy nevysvětlitelná averze. Občas ale kvůli prvnímu dojmu báječné šance míjíme a ani o tom nevíme.
 
Ukázka:
 
Herec je člověk, který neposlouchá, pokud se nemluví o něm. M. Brandon

Dobrý herec je laciný i za velkou gáži, protože lidi na něj ty peníze přinesou.
Ale špatný herec je drahý i za málo. Jan Werich
 
Všichni lidé jsou herci. Kde pro ně vzít repertoár? S. J. Lec
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat