úterý 28. července 2015

generální úklid

Dnešní ráno je pracovní...pustila jsem se do generálního úklidu.
A to jsem rodině hlásila na začátku prázdnin, že se malovat ani velký úklid nechystá. Nechte ženskou doma dva měsíce, ještě k tomu učitelku a je jasný, že to nemůže dopadnou jinak. Jak jsem tak chodila domem, tak mi zrak padl na pokoje našich slečen a nápad byl na světě. Rozhodla jsem se, že je čas na generální úklid a přestavbu dětských pokojů (přece jen jsou to dvě velké slečny).
Drahá polovička obrací oči v sloup, snaží se minimalizovat moje změny a doufá, že moje první nadšení opadne. Pravda, když vidím ten nepořádek, říkám si, že jsem měla začít postupně.
Moje nadšení opadává, ale nepořádek v pokojích se musí uklidit. Uplatila jsem holky za pomoc
(to aby se šílenou matkou dva dny úklidu zvládly). Jde se na to!
 
Jediná pomoc, kterou ti tvůj manžel poskytne při úklidu, je to, že ti dovolí používat jeho stará trička na hadry.
Lansky
 
 
Ještě pro potěšení: růžová je dobrá... asi vymaluji jeden pokoj na růžovo, co říkáte?
 
 
 
Ve vzpomínkách si udělejte občas úklid. Vymeťte zbytečné, spalte chmurné,
oprašte příjemné a vyleštěte radostné zážitky své minulosti.
Anatole France
 
Krásný nový den!
Petra
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat