neděle 12. července 2015

Lapač snů

Krásné pondělní ráno!
Hurá, jsme všichni doma. Holky přijely včera z tábora a po celodenním praní a žehlení odpočívám. Určitě to znáte... všude samé seno, písek a všelijaký hmyz ve všech částech oblečení a batohů. Jsem ráda, že první balení i vybalování děvčat mám za sebou. Holky přivezly mnoho zážitků a věciček na památku. Moc se mi líbil indiánský amulet pro lepší spaní, přiznám se, neslyšela jsem o něm nikdy.
 
 
Lapač snů zavěšují indiáni volně do místnosti nebo přímo za hlavu spícího. Podle staré legendy severoamerických indiánů se špatné sny zachytí v síti lapače a ráno jsou zničeny denním světlem.
Ty dobré sklouznou po peříčku zpět do duše spícího. Naše lapače jsou zavěšené u vchodových dveří, tak aby zachycovaly zlé sny všech, co tu bydlí.

 
Na internetu jsem našla mnoho odkazů na výrobu indiánského amuletu, tak zasílám na podívání nebo inspiraci na vlastní vytvoření.
 
 
Když zabloudíš, vzpomeň si na to, co říkávali Indiáni. Neztratil ses ty, ztratilo se tvoje týpí.
E. T. Seton
 
Jedno indiánské přísloví, které se mi moc líbí:
Prožijete skutečně dobrý život, budete-li pomáhat jeden druhému. Tak můžete učinit jeden druhého šťastným... vždy ochotni pro sebe vzájemně něco udělat.
A měli byste to dělat, dokud existuje země lidí.
 
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat