pátek 10. července 2015

U vody

 
Čas strávený na rybách se nepočítá do času života, jak praví jedno čínské přísloví. U vody se vždy čas zastaví. Jsem manželka rybáře, která nemá trpělivost sedět na rybách, ale strašně ráda chodím na ryby, protože se mi líbí pozorovat život u vody, užívat si přírodu, klid a být současně s rodinou a zároveň lovit snímky se svým foťákem. Co lepšího ve slunečný den dělat?
 
 

Duše člověka podobá se vodě: s nebe přichází, k nebi stoupá,
a zase musí padnout k zemi, kroužíc věčně.



Důstojnost pro člověka je tolik, co pro rybu voda.
John Adams
 
 
Láska je jako voda. Všude je jí dostatek, ale v dlani ji neudržíš.
 
 
Sláva se podobá kruhu na vodě, který se nepřestává šířit, až se samým šířením dočista ztratí.
 
 
Duch ženy je pohyblivý, bouřlivá hladina na mělké vodě.
 
 
Dnes jsem měla při mé vycházce okolo rybníka společnost. Doprovázela mě úžasná fenka maďarského ohaře, která mi pomohla trošičku odbourat strach ze psů, který mám z dětství, díky jednomu škaredému zlému psovi.
 
K psímu životu je třeba jen voda a chléb.
Latinské přísloví
 
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat