pondělí 20. července 2015

Brno

Dnes krásně opět svítí sluníčko a už tedy ne tak krásně hřeje, ale jak pro koho, že?
Za chvíli budeme vzpomínat na teplé dny na pohovce pod dekou. Je 20. července a na dnešní den máme pranostiku následující:   
Na svatého Eliáše dopoledne léto, odpoledne podzim.
O svatém Eliáši bouřky často straší.
 
No, nám tedy musí počasí vydržet, protože máme před sebou hooodně práce....štípání dřeva na zimu. Děti odjely na prázdniny a já vytahuji seznam úkolů, co je třeba během prázdnin udělat. Moje nadšení k práci sdílím sama, ale podařilo se mi drahou polovičku k práci přemluvit.
Některé práce se odkládat stále nedají.
 
Znáte to, když jezdíte kolem známého místa, které je blízko vašeho domova a nikdy jste tam nebyli? Tak to já mám s hradem Špilberk v Brně...já tam byla poprvé fakt teprve včera!
Momentky zasílám.
 
 
Na hradě je umístěno muzeum města Brna. Prohlédnout se dají kasemnaty s mučírnou a mučícími nástroji, barokní lékárnu, lapidárium, vyjít na rozhlednu, dále je přístupné severní a západní křídlo pevnosti.

 
Jen ten v pravdě žije, kdo život zasvětí snaze a práci.
Jakub Arbes
 
......dřevo čeká!
Pěkný den
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat