čtvrtek 2. července 2015

Tichost leknínů

Krásné odpoledne!
Máte rádi lekníny? Já ano, mám ráda jejich krásu, tichost a stálost.
 
Lekníny patří mezi jedny z nejkrásnějších květin. Hovoříme o nich jako o královnách vodních rostlin.
V létě potřebují vodu v teplotě od 15 do 20 stupňů Celsia a dostatek slunce, pak se svou krásou všem odmění.
Zdobí vám jezírko? Tak to se máte!
 
Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem. Lennon
  
Všude kvetou květy pro toho, kdo je chce vidět. Matisse
 
Na kulatých listech tichost leží,
v podobě bílého květu leknínu
a v tmavé vodě prázdno střeží.

 Květiny symbolem ticha jsou,
když s duší v tichu souznění, 
jsou tichou květomluvou,
která nás za malého setkání,
s duší květiny
zvláštními pocity
odmění .
 
Květiny jsou milostným vyjádřením ducha přírody.
Bettina Von Arnimová
  
Chtěla bych být jako leknín, krásný, tichý a stálý.............
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat